Doorzoek de website


de eerste maanden van '21

19-04-2021 14:26

Het is al even geleden dat ik de blog bijgewerkt heb. Ondertussen is er weer vanalles gebeurd. Er zijn 2 interlandperiodes geweest, waarbij ik in totaal 4 wedstrijden heb gespeeld. Ook hebben we weer een periode in quaratine moeten zitten, omdat teamgenoten positief getest waren. We hebben de laatste wedstrijden voor de playoffs gespeeld (waarin we o.a gewonnen hebben van Ajax en verloren van FC Twente). We starten de play offs met 3 teams met alle 3 evenveel punten. Alleen heeft Twente een beter doelsaldo dus die staan 1, wij 2 en Ajax 3. Ado is de nummer 4. Tegen die 3 clubs gaan we nu dus nog 1x uit en 1x thuis spelen. We starten komende week thuis tegen Ajax.

Gister hebben we ook thuis tegen Ajax gespeeld voor de halve finale van de KNVB beker. Nog nooit had PSV van Ajax gewonnen in het bekertoernooi, dus het werd tijd dat daar verandering in kwam. Met een vroege goal kwamen we op 1-0 voorsprong en die voorsprong hebben we vast kunnen houden!!!

Dus ons seizoen duurt een week langer want we mogen op 5 juni de finale spelen tegen ADO Den Haag. De wedstrijd wordt gespeeld in Almere en hopelijk mag er dan publiek bij zijn, dat zou het natuurlijk extra mooi maken. Het wordt mijn 3de bekerfinale en na 2 witte badjassen zou ik nu wel heel graag een rode willen.

Het zou een mooie afsluiter zijn van mijn tijd bij PSV.....